;

“Wij verliezen de menselijke maat niet uit het oog”

Ik wil bezwaar maken

U bent het niet eens met de vordering

DE VORDERING KLOPT NIET !


Ik heb al betaald

U heeft een brief van ons ontvangen over een betalingsachterstand, maar u heeft al betaald!

 Het is dan belangrijk dat u direct de volgende gegevens bij ons aanlevert:

  • Welk bedrag heeft u betaald?
  • Wanneer heeft u betaald?
  • Op welk bankrekeningnummer heeft u betaald?
  • Welk betalingskenmerk heeft u vermeld?

Ik heb een ander bezwaar

 Het kan zijn dat u het niet eens bent met de vordering. U betwist de zaak omdat:

  • Het contract bij de sportschool al is beëindigd
  • Uw aannemer slecht werk heeft geleverd
  •  U geen spullen heeft besteld
  •  Uw auto slecht is gerepareerd
  •  Uw huurwoning gebreken vertoont
  •  Et cetera

Geeft uw bezwaren zo spoedig mogelijk aan ons door, zodat we deze met de schuldeiser kunnen bespreken. 

Wij zullen vervolgens uw melding beoordelen en u van de uitslag op de hoogte brengen. Samen met u proberen we tot een passende oplossing te komen.

Komen we er samen niet uit?

In dat geval advieseren wij u om juridische bijstand te vragen. Bijvoorbeeld bij een advocaat of het Juridischloket.

;

Vordering indienen

Binnen 5 minuten geregeld, 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar!

Vordering indienen