;

“Wij verliezen de menselijke maat niet uit het oog”

Klachtenregeling

Wij doen ons best onze werkzaamheden uiterst zorgvuldig uit te voeren. Toch kan er wel eens iets misgaan. Wij stellen het op prijs als u ons daarvan op de hoogte stelt. Samen kunnen we dan werken aan een oplossing. 

Bekijken of downloaden

Indien u een klacht heeft over een gerechtsdeurwaarder of medewerker, neemt u dan daarover contact met ons op. Binnen 4 dagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht en wordt deze in behandeling genomen.  Binnen 14 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

Voor het indienen van de klacht kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier op onze website onder “contact”. Onder “informatie”  vindt u onze klachtenregeling.

Bent u het niet eens met de uitkomst van onze reactie, dan kunt u een klacht indienen bij de Kamer voor gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Op de website van de KBvG vindt u een beschrijving van de procedure en de adresgegevens van de Kamer voor gerechtsdeurwaarders. Tevens kunt u met uw klacht terecht bij de Nationale Ombudsman.




Download of bekijk de klachtenregeling hier.
 


;

Vordering indienen

Binnen 5 minuten geregeld, 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar!

Vordering indienen